Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 25 juni 2012

Landstinget Gävleborg

Blir irriterat uppropad av distriktan.
Har du ringt eller?
Nej jag var hos sjukgymnasten så jag va ju ändå här svarade jag men se så fick man INTE göra. För dom måste kunna planera sitt arbete!

Inom sjukvården? Det är få förunnat att kunna styra sitt arbete så att varje minut klaffar speciellt i arbetet med människor. Dessutom har man tidigare alltid kunnat spontanåka till distriktan. Läkaren är en helt annan sak.

5 min tog mitt besök. Förlåt så mycket att jag störde i ditt viktiga arbete.
Eller var det kanske lunchen?

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

Sus sa...

Du skulle tagit upp telefonen och ringt henne mitt framför ögonen.

Biatch.

Snabbköpskassörskan sa...

Ja faktiskt! Jamen okej vänta då....ska bara ringa din kollega.....
Ja det hade hon nog tyckt varit just fint!

Anonym sa...

Å lunchen var det säkert inte. Hellre haru fått vänta. Blåsor i munnen,bahaaa.

Smalåslisa