Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 16 juni 2012

Studenten

Studenten behövde inte åka lövad Clio eftersom klassen ordnat flak.
Klassföreståndaren Reine körde sin klass med traktorsläpet det tyckte jag va både fint och stort.
Sen fick studenten åka nedcabbad sportbil till Järbo å det va bra för då nyktra han till en smula när han skulle möta upp stora släkten.

Eftersom jag är en fullständig idiot så glömde jag helt bort att ta kort på djungelbrickorna !!!!
Men på kortet här kan man iaf ANA dom.

Pappan höll ett både rörande och roligt tal som var mycket uppskattat.

Vi var 42 personer och för er som följt mina funderingar över maten så blev priset för varje person en tredjedel mot för om jag köpt färdiga brickor, trots att jag köpte färdig potatissallad och färdigskivad rostbiff på MAXI. Å det blev jättemycket över.

Festgeneralen Zara sa att så många som drygt 40 pers KAN inte sitta inne!
JOJ, sa jag det MÅSTE gå!
Eftersom vädret blev strålande så satt många ute rent spontant så det gick ju ypperligt.

Det var väldigt lyckat så både jag, studenten, pappan och släkten va nöjda.

Inga kommentarer: