Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 4 juni 2012

Vad är det frågan om?

Kissnödig, fryssen och 5 grader varmt och regningt!

Vad är det frågan om?

De två första kan jag förvisso göra nåt åt men att sätta sig på den kalla toaringen gör att man antingen flyger 5 m rakt upp i luften eller att man sitter kvar, grimaserar och vrålar iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhh tills sitsen är uppvärmd.

Jag skulle även kunna gå ner och göra en eld men nu är det personligt. Kalla det gärna  prestigekamp mellan mig och det här förbannat kalla oisolerade huset från 50-talet.Men nu är det fan 4 juni! Förr om åren har jag kunnat stänga av värmen i slutet på april!
Det har jag förvisso gjort nu oxå men jag tänker fan inte kompletteringselda mer nu.

4 juni väderguden! FJÄRDE JUNI!

God damn you weather-God! (ifall han inte kan svenska)

2 kommentarer:

Maria Y (lågtrycksallergiker) sa...

Rattmuff kanske? Eller vad det nu heter, sånt läskigt ludd min farmor hade på toaringen på 70-talet.
Men du, det är tur det är så kallt, annars skulle vi mögla i allt regnet!

Anonym sa...

Provat rostskyddsmedel....