Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 26 juni 2012

Ny fas i livet

Idag åker jag på semester helt själv utan någon av barnen! Jag har ju fått vänja mig vid att ena gossen har flyttat hemifrån och nu sommarsemester all alone. Ja helt alone blir jag ju inte men jag har ingen liten tjatgubbe bredvid som vill stanna där å äta här å kissa där. Men framförallt har jag ingen att skälla på för att han kör för fort och för fel.

Men syrran brukar älska tillrättavisningar så det ska nog funka. I sista hand guddottern men hon brukar läsa så intensivt att hon ingenting hör.

Hundarna? Men det är svårt att skälla på nån som bara sitter tyst å glor. Äh jag får helt enkelt hålla klaffen å lyssna på en bok.

Ända till Haverdal.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir problem -tyst till Haverdal.
Du! Skulle inte tro det.

SmL

Snabbköpskassörskan sa...

Jag va jätteduktig å va tyst. Det gills att jag sov va ? :)

Snabbköpskassörskan sa...

Jag va jätteduktig å va tyst. Det gills att jag sov va ? :)