Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 23 juni 2012

Midsommar går mot sitt slut

Det är sjåit å mycket att göra i midsommar men nu har jag har 4 veckors semester.

Igår åt jag en ny grej på midsommarbordet, Ansjovistårta. 10 Plus.














Förutom det den obligatoriska nubben och ölen.


I morrn avslutar vi midsommar med Lyngalax direkt från Halländska slätten strax utanför Havedal och Halmstad.

Vi ska fira kusinerna Christian och Lovisa som tagit studenten i Sandviken respektive Paris.

Synd att inte storasyster Anna kan vara med.

Sen följer jag med min storasyster till sommarhuset i Haverdal på västkusten.

Hej Halland.


3 kommentarer:

Sus sa...

BÄSTkusten heter det.

Therese sa...

Ha det så roligt och hälsa från mig som inte kommer dit i sommar! Kram!

Snabbköpskassörskan sa...

Men jag kan ju inte ta dina uttryck Sus! Även om dom är jäkligt bra.

Det ska jag göra Therese! Grabbarna mina blir inte heller med eftersom båda jobbar nu. Det är mycket som inte blir sig likt i Haverdal i år, men nästa år kanske.....kram