Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 9 juni 2012

Nu är det dax igen

Nu ska jag gå ut på galej IGEN!
Andra gången på 2 veckor.
Jag vet inte när jag sprang ute så här sist?
10 års sen typ.

Ikväll ska jag och raggare från hela landet på den årliga raggarfesten på Jäderfors Holme, eller Holmen som man säger häromkring.

Det här är förra årets affisch så datumet stämmer inte och det Sverigeaktuella rockabillybandet från Järbo/Sandviken JLT (John Lindberg Trio) ska oxå uppträda.

Jag hoppas jag får kul och inte blir jagad och straffpussad för jag har skrivit en provokativ statusuppdatering på Facebook att jag ska dansa brylkrämen ur alla raggarluggar och att jag tar emot eventuella bestraffningar bakom korvmojjen kl 23.47. Jag tror jag skrev nåt om raggarjävlar oxå.
Jag vet inte varför jag skrev så.
Kanske ville jag locka fram alla smygraggare ur den berömda garderoben.
Det börjar bli omodernt att bara homosexuella tittar ut ur garderboben numer.
Nej nu är det dags för raggarjävlarna.


Om man lockar med en sån här ska det nog gå.....

Inga kommentarer: