Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 18 juni 2012

Möta hösten i Paris

Nu har jag bokat en höstresa till kära syster i Paris i november.

Som vanligt blev det ju nå fel när man ska ange kortnummer, securitycode och verified by VISA. Så efter förton försök gav jag upp och genomförde bokning via min bank.
Men då bokade man bara valda datum, sen fick man manuellt betala via Bank online i efterskott dock inom 48 h.
Så nu hoppas jag att det här ska funka lika bra som att betala med kortet. Man får ju ingen omedelbar bekräftelse på att pengarna gått dit man vill å det är ju lite stressande.

Snart kommer sonen hem från sin första dag på sommarjobbet, det ska blir intressant att höra hur det har varit.

Inga kommentarer: