Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 14 december 2012

14 december en historiskt viktig dag

Då föddes detta lilla bustroll.
Idag 22 år senare är han fortfarande lite småbusig, tron på rättvisa och ärlighet och rastlös förändring är ett signum (han är Skytt) en gentleman och ambitiös yngling. Helt enkelt underbar. När han kommer in i ett rum blir man glad, han har alltid något vänligt att säga eller roligt att dra till med. (fast inte lika rolig som mig....än)

När han var liten drog han runt sin lillebror på snowracen trots att han skrek å skrek. Fortare å fortare gick det men Jesper lyssna inte å till sist åkte ju lillbrorsan av med en väldig fart. Då tog jag tag i honom i armen å hojta: MEN ÄR DU FRÅN VETTET ??!!

Jesper 3 år svarade buttert ' näe jag är från Järbo '

2 kommentarer:

Sus sa...

Haha, det kan ju jag också skylla på!

Jag är också skytt.

Snabbköpskassörskan sa...

Ja det verkar som mina söner kan vara minikopior av dig både utseendemässigt och känslomässigt ;)