Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 9 december 2012

I'm a foxy bitch :)

Fritt översatt på järbokratiskya blir det 'jag är rävens nya bitch' (eller hur MY)

Den har pinkat in ett revir nedanför min trapp här på jobbet. Det måste betyda att han anser sig vara min nya pimp ( inte för att jag har nån gammal...)

Han sitter å väntar på mig när jag kommer hem från jobbet och stirrar.

Han skuttar framför tjänstebilen när jag är ute på mina små uppdrag.

Han rusar i 190 förbi mina fötter vid de mest oväntade tillfällen. (rosa pantern släng dig i väggen)

Men ack den kärleken är inte besvarad. Jag är inte redo för ett förhållande Mickel Räv.

Du får gå den vanliga vägen. En chokladask på Facebook is a start.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: