Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 17 december 2012

One hit wonder

Igår sändes Odjuret där jag var statist. Jag hade förväntat mig en blixtsekvens av mitt deltagande men jag syntes riktigt länge. En del tyckte det såg ut som jag log när jag mottog Rapace utanför häktet men sådär ser jag alltid ut när jag träffar människor i mitt yrke. Finns ingen anledning att se ut som en hårdkokt snut som vill bunta ihop och slå ihjäl folk.

Idag har jag mottagit vänners Raljerande gratulationer (som jag f ö tycker är skitkul) och igår var jag å mina vänner här å hade releasefest inför min stundande tvfilmspremiär. Den innehöll både middag, snacks, bubbel(icacider), cola, presenter och en Oscar statyett i form av en stor fet pepparkaka. Hembakt förstås.

Så kommer jag att göra detta igen ?

Man ska sluta när man har som roligast sa alltid salig mor, så svaret är nej.

Jag är ett One hit wonder. Som Gloria Gaynor ni vet. I Will survive.

Men det var kul att klämma Rapace på hans vänstra bicep.

Ovant att säga bicep i singularis förresten.

2 kommentarer:

Sus sa...

Wow! Jag som inte såg filmen! Ola liksom.. Farlig, knäpp, men har ju ngt..

Var han snäll?

Snabbköpskassörskan sa...

Svårt att säga eftersom han inte sa nåt till oss när han kom. Jag försökte ju hitta på nåt käckt som att 'sjåigt att åka runt på alla ställen va'? Då svarande han : hej.
Det var ett hej 5 min försent så då la jag ner mina försök till interaktion.
Men han kanske gick in i rollen så han inte kunde säga hej ens :)