Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 5 december 2012

Hånet på 1a advent

Gissa om jag blev hånad av vännerna när detta lilla verktyg var det enda inköp jag gjorde på julskyltningen i söndags.

Men vad ska du med DET till klagade vännerna å jag svarade att jag ofta i det vardagliga livet haft ett behov av nåt långt å smalt. (Dont even think it....)

Å så idag frös bromsarna ihop på bakhjulen. Kom ingen jävla stans!
Men med 10 minuters hårföneri med nya hårfönen med jetstreameffekt OCH en stunds stickande med VERKTYGET mot isbildningen så rullade äntligen bilen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad f-n har dom nu lurat på dej??
Verktyget mot isbildning?? Hört talas om strumpsticka???

Huddik Hasse

Snabbköpskassörskan sa...

Lurat på mig ? Med bakslughet å berått mod köpte jag denna mejsel på loppis för 20:- som låg där å talade till mig. Strumpstickor är för zizzis :)