Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 4 december 2012

Så här kallt var det häromkring i morse

När jag kom hem höll grannen på att sopa ren häckens grenar från snö som tyngde ner dom 1,5 meter under snön. Jag klädde om och gick ut å hjälpte till trots att jag höll på hungra ihjäl. Grannen var orolig för häckens fortlevnad, jag för sommarens insyn.

När vi kämpade för att få upp grenarna ur den djupa snön kunde jag inte låta bli att tänka tankar som : jag en trädkramare, kluvna toppar, att kamma ett flintskallig gubbe skulle va enklare samtidigt som jag nynnade på 'jag reser mig igen' med Torsten Flinck.

När jag kom in å fick äta drabbades jag av kolhydratsbulimi. Jag åt å åt å åt å åt . Så nu ligger jag här korvmätt och önskar att jag hade Mona Sahlin här.
Jaaa då hade vi kunnat dela på hennes toblerone.

Inga kommentarer: