Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 19 oktober 2011

Den här morgonen började bra

Nu är man schizofren oxå!
Lokalradion över gävleborg och stockholm samkörde sändningen i morse.
Eller rättare sagt, nån klantig radiosändningstekniker glömde koppla bort den ena.
 
ELLER så berodde det på att jag på min väg till jobbet färdas genom 3 kommuner och 2 län, så att min radiomottagare inte vette hundan vart jag var lokaliserad.
 
I alla fall så var det lite kul att följa två helt olika radionyheter i en å samma sändning, man fick ju veta dubbelt så mycket som i vanliga fall.
Men det va oxå ganska svårt.
Superkoncentration va vad som krävdes.
Hade aldrig en karl fixat.
En karl hade säkert ringt upp å klagat och gnällt å betett sig.
 
Men jag jag vet nu att det är nåt storfel runt Rotebro nu på morgonen så pendeltrafiken är kraftigt försenad.
Tänk om lokaltrafiken i stockholm kunde vara lite mer som Riesen istället.
Kraftigt chokladig.
 
 

Inga kommentarer: