Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 30 oktober 2011

Så mycket bättre vol 2

Jag känner redan nu att jag kommer att bli kär i E-type.
Det har jag förvisso varit sedan 90-talet men nu kanske jag t o m kommer att börja skicka kärleksbrev, gå med i fanclub ja kanske varför inte en liten stalkning som grädde på moset?
Förra året va det Petter som va föremål för min ömma låga.

Bästa va Laleh.
Herregud vilken tolkning av Just nu!!


Den va lika fantastisk som när Maia Hirasawa tolkade The Ark's The worring kind härom året.

Sämst..å då menar jag absolut S.Ä.M.S.T va Lena Ph.
Jag menar alltså va hon full?
Det va som en Roliga timmen på fredagar i mellanstadiet där hon inte ens försökt göra texten till sin egen.
Tror hon att sexappeal går före musikalitet?
Hon måste haft kort om tid eller så fattat agg mot Ledin.
Hon kanske sitter å finular på ett nytt artistnamn, hon kanske vill vända blad, göra nåt nytt och därför inte hunnit lägga ner nån möda på låtarna inför programmet.
I så fall har jag ett bra förslag på nytt artistnamn...Odd Lena!

1 kommentar:

Sus sa...

Jag vet vart E-type har sin postlåda.

Lena PH hoppas jag kommer att överraska.

Hur kul är det att tolka Ledin liksom?