Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 4 oktober 2011

Packar

inför min höstresa till Paris.
Det ska bli så jävla skönt att dra till sydligare breddgrader även om det är skönt att landa hemma efter en veckas jour i gruvan.
Man vill ju krama om och vara med gossarna oxå men gossarna har ju massa annat som dom vill göra mä :)
Så nu ska jag njuta och vara NÄRVARANDE i min semester.
Departure ons kl 10.30.
Torsd kl 23.00  Cabaret på Moulin Rouge!
Fredag, lördag, söndag is playing by ear som man säger i brittanninen.
Men det torde bli Eiffeltornet, Champs Elysee Louvren kanske ....va fan heter det där stället man dissade Tyskland efter 1:a världskriget?   
VERSAILLES!
Dit vill jag oxå!
My sister will know!!

1 kommentar:

Maria Y sa...

Åh! Ha så kul! Hoppas det blir lite gott vin o fina ostar oxå!