Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 23 oktober 2011

Jamen jippi!

2 saker jag avskyr denna morgon är:

1) att jag väntar för länge med att gå på morgontoan så när jag rusar dit och drar för snabbt och hetsigt i midjesnöret så det blir en hårdknut.....uuumm man blir hård i magen om man inte får upp den fan tillräckligt fort kan jag säga!

2) att missa hela bestickhållaren inuti diskmaskinen så att den yttepyttelilla teskeden hamnar längst ner och längst in och när man så böjer sig in så är alla tallrikar, knivar och annat löst hängande skit ivägen.

Som ni ser har jag haft en tuff morgon.

Saker att glädjas ät år dock:

1) det är vackert väder och klarblå himmel

2) det är söndag och jag är inte bakis

Om Mia Törnblom skulle läsa det här skulle hon få spunk.
Hon tycker man ska fokusera på det positiva och ge sig själv beröm.
Alltså skulle jag ha börjat med de positiva sakerna.
Kanske helt utelämnat dom negativa.
Men hallå! nån måste ju se till att det går runt för dom häringa positivia coacherna oxå!

Min syster är en positiv coach.
Det får räcka med en i familjen annars kanske vi blir för glad.

Inga kommentarer: