Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 22 oktober 2011

Konungabarnen

neej inte dom i Stockholm utan dom som bor i Järbo.
Den ena är min yngsta son och den andre hans barndomsvän J.
Dom är inga konungabarn egentligen men dom tror att dom är det.
Eller rättare sagt dom lever som sådana.

Dock ständigt utan stålarsch på fickan men på nåt vis stadd i kassa inför partyhelgen.
Vilket är varje helg.
Så ikväll ska konungabarnen vara bartenders på J's brors 30 års kalas.
Kalajset går av stapeln i en närliggande by vilket innebär att samtliga kommer att behöva skjuts hem därifrån.
Jag föreslog då att konungabarnen skulle agera taxi framåt småtimmarna för att skrapa ihop lite stålarsch.
Men näee det va väl ingen som ville ha skjuts därifrån, och så kanske dom skulle smaka lite på starkvarorna åsså etc etc

Som sagt dom är gullig dom här pojkarna men ack så oskyldigt otaktisk.

Inga kommentarer: