Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 31 oktober 2011

One of those days!

Usch idag är en sån där dag.
En sån där dag när man är anti allt!
Jag vill inte bo i Järbo.
Än mindre handla i Järbo.
Definitivt inte gå ut på promenad i här.
Folk tror tyvärr att man är stor på sig om man uttrycker sig publikt om det.

Jag vill inte jobba 6 mil bort på en skyddad verkstad.
Jag vill utvecklas och föra roliga och intelligenta samtal.
Helvete va less jag är.
Hur vet man när den berömda väggen är på väg rakt in i pannbenet på en?

Funderar starkt på att göra nåt drastiskt som att beställa en resa hur långt bort som helst helt själv!
jag menar....inte ens Thaimatsgubben ville ju va kvar!
Bara en sån sak.

3 kommentarer:

Du vet vem sa...

Hmm, kanske dags att sadla om o börja vakta hittills odömda brats?

Snabbköpskassörskan sa...

ja det skulle jag vilja men som vanligt är det inte fångarna som är problemet.....

Sus sa...

Jag vill heller inte bo i Järbo. Och inte i Ockelbo. Jag vill bo här. I Stora Staden.

Utbudet, jobben, människorna, anonymiteten.

Så. Jävla. Skönt.