Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 15 oktober 2011

Har idag blivit kallad

-gravid
-bitter
-äter som en tyngdlyftare
På jobbet.
Av en kollega.
Snällt va?

2 st kommentarer bakom min rygg och en straight up in my face.
Det är ju svårt att försvara sig mot backstabb i ryggen men på det sista svarade jag att man blir lik dom man dinerar brevid.
Speciellt om dom trycker in skiten i käften, rakt ner i halsen och sväljer utan att tugga.

3 kommentarer:

Maria Y sa...

OMG! I din branch skulle man snarare tro att det var klienterna som saknade social kompetens! Och att personalen skulle vara goda förebilder. Se till att få sönerna på egna ben så du kan komma hit o jobba m mina "interner" i stället.

Therese sa...

Men usch vilken hemsk människa!!!
Idag vill jag kalla dig:

- Vacker!
- Glad
- generös med värme till omgivningen!!

Snabbköpskassörskan sa...

Tack MAria och Therese!
Å maria jobbet hos dig verkar rena drömmen!! Säg till om ni funderar på att rekrytera!!!
Kram på er!