Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 14 maj 2011

Provfilmning

I dag va jag på provfilmning på Stenmark Casting i Vasastan.














När jag ringde käre far å berättade om detta så frågade han om det va säkert?
Alltså säkert för mig så att det inte va nån skum 'film-producent' som tänkte filma och våldta eventuellt mörda mig.
Jag tycker det va rart av honom att oroa sig för att hans 45-åriga dotter skulle hamna i en promiskuös situation i en doggy lagerlokal i Stockholm.
Jag önskar att han kunnat se hur öppet och trevligt den lilla studion låg. Mitt i en korsning på Tomtebogatan/Norrbackagatan.
Ännu mindre orolig skulle han ha blivit om han sett sonen med sin mamma som gick in strax före.
Själv blev jag ju liten besviken med farsan scenario inristat i skallen ;)

1 kommentar:

Maria Y sa...

farligt ställe sthlm, vet du ju!
när vi skulle åka och shoppa i gymnasiet blev jag varje gång strängt förmanad av mormor att inte gå på toa på Centralen, "för där fanns det sånt där ajds"