Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 5 maj 2011

Sitter brevid värsta proffset

Sitter på kurs brevid värsta proffset.
Själv är jag en sån där som, just som jag tagit mig uppför värsta uppförsbacken och äntligen får vila, så säger kursledarna att:
-jamen dåså, då kör vi vidare!
Meen neeej jag vill oxå slösurfa lite.
Proffset brevid har slösurfat JÄTTELÄNGE!
Men det va en sak hon inte va så bra på!
Att köpa present till dottern!
Det fick leksaksinnehavaren känna på, må ni tro.
Nja och nej och NEJ och nej verkligen inte, var den mest frekvent använda frasen därinne:)
Men till sist blev det såpbubblor.
En klassiker.
Proffset va nöjd.
Affärsinnehavaren va nöjd.
Å jag va nöjd, för sen gick vi till rummet för en stänkare!
Shopping tar på krafterna.

Inga kommentarer: