Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 14 maj 2011

Personlighets-test

Åsa Jerners personlighetstyp:

Bestämda och uppriktiga. Födda ledare. Utomordentlig förmåga att förstå övergripande organisatoriska problem och finna hållbara lösningar. Intelligenta och allmänbildade, ofta mycket bra talare. Värderar kunskap och kompetens och har inget överseende med ineffektivitet eller dåligt organiserad verksamhet. (Sista meningen...klockren!)

Karriärer som skulle kunna passa Åsa Jerner:

Företagsledare, VD:ar, organisationsgrundare, affärsföreståndare, chefer, entreprenörer, domare, advokater, jurister, datakonsulter, universitetslärare, politiker, kreditrådgivare, fackrepresentanter, marknadschefer, banktjänstemän, systemanalytiker, forskare.

Helvite va TRÅKIG jag är!
Jamen jag menar kolla yrkesförslagen!!!
Jag är alltså en trist och logisk tidsstudieman som sitter och noterar och noterar tills brillorna ramlar av!
Men jag gillar ju skoj, fest å glam OCKSÅ!
I alla fall ett par gånger om året.

Om du vill testa så rekommenderar jag att du pickar in adressen för hand eftersom länkningar sällan funkar för mig.
HA! Testet har ett bias! jag kan inte bli datakonsult. ha Ha HA! (elakt)


Inga kommentarer: