Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 29 maj 2011

Köp 10 liter filmjölk....

...och tävla om en sommar på Lantgård!
Nähääätackdu!
Flugor, koskit, ensilage och hö!
Stanken och insekterna som formligen kryllar på dylika platser gör mig illamående!
Jag å syrran semestra en gång i S:t Annas skärgård utanför Norrköping.
Vi tog en joggingtur bland lantgårdar, kohagar och hästar.
Vad tror ni hände?
Jo jag svalde en stor jäkla spyfluga som flög rakt ner i svalget på mig!
Jag känner fortfarande smaken av den fan.
Jag vågar inte ens tänka tanken vart den varit INNAN den bestämde sig för att docka på mina tonciller!
Jag kommer inte ens att köpa en creme fraiche den närmaste tiden med risk för att hamna i nämnda tävling!

Inga kommentarer: