Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 8 maj 2011

Zappar mellan tre olika program

Brottet och straffet på 1:an, Det blir bättre på 3:an och en Viggo M film på 4:an.
Jag zappar inte för att alla är lika bra, utan för att alla tre är lika dåligt långsamma!
Jag avskyr attityd-tv-deckare som den i 1:an. Jag avskyr när kändisar ställer upp i TV och grinar och har sig när dom inte är färdigbearbetad med sin historia! Kom tillbaka när du på ett reflekterande sätt kan hantera och berätta din historia Linda! Grin-tv när den är som mest patetisk. Åsså Viggo. Man kan inte bara leva på sitt utseende. Även om man har klumpfot och är hjälte i just den här produktionen. Åsså den där långsamt utdragna storyn om att Vigge kanske har haft ett annat liv innan han skaffa familjen. Nej för långsamt och icke trovärdigt!
Varför innebär vår och sommar skräp-tv?
Jo för att man ska va utomhus kanske.
Hyyysch?!
Nu är nyheterna och vädret slut!
Måste tillbaks till soffan och analysera skräp serierna så jag har nåt att gnälla på i morrn på jobbet.
Peace out man! (det har jag lärt mig av sönerna)
Frihet utomhus mannen!
Ja det tycker tv-producenterna oxå !

Inga kommentarer: