Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 18 maj 2011

Vårruset 2011

Jag hade fel! Vi hade inte grisrosa t-shirtar, dom va ju knall brandgul!  Nu blev jag på mycket bättre humör!
Kolla! Riktigt knallbrandgula! Precis som när vi bjöd på frukost på ICA-tiden!
Åhåå! En sådan enkel konstruktion! Åså svår när man år exempelvis på utedans!
Trevlig överraskning va Peter Seipen som konfrencier.

Han vet att han är snygg för han bad oss se upp med trottoarkanten!
Lika raskt som jag sprang iväg med Seipens uppmuntrande ord...
....lika knäckt blev jag av att bli omsprungen av en barnvagn!
Dom borde tänka på mer på efterbörden kvinnorna!
Framfall? Hört talas om det?
Kanske va tur vi fick ett varsitt trosskydd när vi gick i mål!
Jo det ÄR faktiskt sant!
Men det va det här man sprang för som den lilla matmissbrukare man är!  
Sen skålade min kära vän och jag efter ett väl genomfört Vårrus. Hon kom 1:a och jag 3:a i vårt lilla tjockis-gäng. 
 Sen pratade vi och skrattade på ett lättsamt och satiriskt sätt åt vår omgivning.
Jag sa t ex att eftersom det gick så bra skulle jag börja satsa på spring-träning MEN....det kanske inte kommer att gå lika bra utanför vår lilla oranga klick av....människor;)


Inga kommentarer: