Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 20 maj 2011

ÄNTLIGEN

har jag fått ordning på sms-funktionen.
Alltså att sms och foton kommer i datumordning med den senaste först!
Sms:en har varit ett helvete att titta på i efterskott eftersom dom lagt sig i en 'hursomhelst' ordning så jag fått leta igenom hela Inkorgen innan jag hittat rätt!
Felet va att jag tog ur sim-kortet för ett tag sen och visst hoppade över att ställa in datum och tid när jag satte i det igen.
Jag såg av en händelse att ett sms jag fått igår hade datumet: 7 januari 2001.
Å om jag inte har åkt runt i en tidsmaskin under natten så va det nånting som inte stämde!
Jag har t o m raderat alla roliga och mindre roliga sms som jag velat spara 'just in case'!
Åsså va det bara datumet!

Inga kommentarer: