Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 18 maj 2011

Den käcka, stressade 2-barns mamman....

....rusar tidigare från jobbet för att hinna från södra Hälsinglands finnskogar till ett springlopp i Gävle.
Ja så här är det att leva och bo på landsorten. Det kanske tar lika lång tid i minuter att ta sig från ena sidan av storstan till den andra, men man måste åka MÅÅÅNGA mil för att kunna genomföra det man vill kunna genomföra om man bor på landet.
Man hinner t ex tänka på hur hungrig man är när man måste sticka direkt från jobbet och inte har planerat nån eftermiddagsmat.
Att åka in på Ugglebo tar för lång tid.
Konsum likaså.
OK ligger nära och bra om inte nån jäkla avslappnad hemmafru på väg hem från dagis svänger in strax framför och kryper i ULTRARAPID exakt samma väg som jag tänkt ta.
Det är DÅ man måste upp i arselet på dom och blåstirra!
Så att dom blir hårt och skoningslöst straffade för sin snigel-körning!


Först blev det en OK macka!
Smaka sådär!












Sen bidde det en Bärry Smoothie
Smakade relativt bra men mina smaklökar hade förväntat sig mer Milk-shake -smak, så smaklökarna är lite besvikna....än!







Sen hoppsan blev det en sån här!
Men jag föll för ordet Sport!
Hey! Jag är ju på väg till ett springlopp för bövelen.
Dessutom har jag lärt mig att det i produkters innehållsförteckning innehåller mest av det som står först!
Alltså innehåller den mest Sport!
Och lite lunch!
Stod ingenting om choklad på utsidan.
Man får väl ställa upp!




Sen dök den här jiddraren upp.
Bilen drog liksom åt höger å ville köra på an!
Men då fick jag sätta ner foten!
Det gjorde dock inte cyklisten
Plattan i mattan tills köra-över-lusten gick över.
Tur jag va mätt!
Jag tar så många konstiga beslut när jag är aggressivt hungrig!

2 kommentarer:

Sus sa...

Är inte det där Ockelboskogarna?

Snabbköpskassörskan sa...

Med risk för att du blir lite sentimental Sus så....jo det är det ! Mitt emellan Silverkällan och Medskog! Inget nytt under solen! Bara lite sämre asfalt!