Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 17 maj 2011

Hemlös och Pluras Kök

I kväll är det 2 av veckans favorit-program. Ja sen är det bara Criminal Minds kvar den här veckan.
På torsdag.
Men nu är ju Prentiss borta.
Död liksom.
Men jag såg na nog i slutscenen.
Hon försvann med sina äckliga fingernaglar till ett nytt land med skyddad identitet.
Hoppas hon inte väljer Brasilien för där är dom jättenoga med nagelmanikyren.
Hon kommer att vara så ute om hon inte gör nåt åt dom där äckliga naglarna.
Oavsett vilket land hon väljer.

Men som sagt...ikväll är det Hemlös och Pluras kök.
Först ägnar jag mig åt lite tragiska människoöden med sprit, droger, utanförskap och hemlöshet.
Sen ägnar jag mig åt sprit, droger och mat, kändisskap och bostadsrätter, men kanske också en smula utanförskap.
Det bästa med Plura är dock musiken.
Synd att den tar så liten plats i programmet.
Pluras mage tar desto större plats.
Till den som försöker kontakta mig under denna tid så är det mörkläggning som gäller.
Jag kommer varken att öppna dörren eller svara i telefon!
Behöver jag ett glas vatten kommer jag att krypa på golvet in i köket, så att inte grannarna ser mig och jag triggar igång nån sorts prat-behov.
Jag menar....jag är ju så populär ;)

Inga kommentarer: