Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 26 maj 2011

The bitch is back!

Jag har varit lite osynlig på sista tiden men jag har haft det lite fullt upp med att upprätta dokument, fatta beslut,sluta avtal, skriva under viktiga affärssamarbetenoch gå på afternoonparties.
I Järbo?!
eller hur!
Nej jag har ränt runt i lite olika delar av mellersta Sverige.
Däremellan har jag bara orkat ligga och stirra upp i taket eftersom jag har en stalker efter mig!
Han ger liksom inte upp!
Tydligen är jag Guds gåva till mannen även om jag är en komplett självisk slyna däremellan.
Ja ni hör ju själva.
Hur lyckliga skulle vi bli på en skala?

Men i alla fall så kom jag just hem från en Barnombudsman-kurs.
Med på kursen va en jättepippinett dam som nästan enbart satt och plutade med läpparna OCH rumpan som vid tillfällen som i toalett-kön.....
... jag tänkte att vad kan hon tillföra ev barn som far illa?
kommer hon att ens se dom!
Dom kommer liksom att befinna sig långt nedanför höftkulan på nåt vis.
Å där kommer hon inte att se dom eftersom hennes nästipp hela tiden pekade snett uppåt som det lutande tornet i Pisa.
Jag tror att hon inte ens kommer att se dom om dom inte först stamkklättrar uppför hennes långa ben och knackar henne lite försiktigt på magen!
Jag va faktiskt fascinerad över hur hon stängde toalettdörren!
Med tummen och pekfingret i pincettgreppet och i ultrarapid.
Det va liksom nåt sensuellt över hela detta kvinnofenomen.
Hur lever man ett liv som pippinett?!
Jag är fascinerad och förundrad!

Inga kommentarer: