Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 13 januari 2012

En rätt okej fredag den 13e...so far

Efter att gårdagen spenderades till största delen i sängen läsandes och sovandes så har jag lyckats uppbåda sådan stark träningsmotivation att jag begav mig till gymet idag.
Så nu är jag tung i kroppen och den vill återgå till sleep-mode.
Men nu har jag bestämt mig för att ta en promenad oxå.
Jag har nämligen fått fysisk aktivitet utskriven på recept av sjukgymnasten så jag har några pass att klämma in så här i slutet på veckan.

Det är så skönt på mitt gym för jag känner inte en jäkel.
Och en jäkel känner inte mig heller.
På MAXI höll jag på stöta ihop med 2 kändisar så då fick jag tvärvända och ta en annan väg.
Sån är jag idag.
Eller förresten sån har jag varit länge bara att jag inte lyssnat på mig själv.
Terapeuten säger att jag ska lyssna på mig själv, med start - NU!!!
Hon tog det på att jag berätta att jag skulle vilja slänga telefonjäveln i väggen så fort den ringer.
Hon uppmuntrade mig att berätta för min omgivningen hur jag känner.
Det är svårt men nödvändigt.

2 kommentarer:

Maria Y sa...

Heja terapeuten och sjukgymnasten! Om nu frun kunde tänka sig att göra PRECIS som de säger, så blir det så bra så! <3
Vissa dagar skulle man önska att burka fanns i garderoben! Då kunde man göra ärenden trots badhairday, badmindday, osv utan att behöva bli igenkänd av en käft. Vore toppen!

Snabbköpskassörskan sa...

Ja även hon är klok ;) En burka skulle inte sitta fel men då blir det för stort fokus på mig iaf så det vettedefan. kanske varande bölder?