Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 15 januari 2012

Söndagsmyyyys

Jag hatar ordet MYS.
Så jävla mysigt kan fan inte alla ha det hela jävla tin!

Jag har legat å läst min bok Hundraåringen som klev.....
Nu har jag faktiskt skrattat högt ett par gånger för den är så roligt skriven.
Jag blir på bra humör av den.
Sen får jag återigen bekräftelse på att i ett långsiktigt perspektiv tjänar alla på att vara snäll.

Skulle egentligen ha tränat idag men gymhelvetet hade bara öppet mellan 16-19.30.
Vilken jävla tid!

4 kommentarer:

Eva sa...

Japp, jag är besökare nr 18000 på din suveräna blogg!
Fortsätt förgylla min dator med dina härliga blogg-inlägg, nu väntar jag bara på din första bok!

Snabbköpskassörskan sa...

Oj! Men Tack Eva!
18000'e jag borde sannerligen premieras!
En bok ja det skulle allt va nåt :)

Snabbköpskassörskan sa...

nej nej inte JAG, jag skrev fel jag mena att ja DET (dvs DU) borde sannerligen premieras eftersom du är den 18000'e !

Maria Y sa...

Eller hur! Varje gång nån skriver
"myyyys" i sin fb-status får jag allergiska besvär.