Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 12 januari 2012

Träning under protest

2 st högst oinspirerade fotbollsspelare åkte just iväg på brottar-träning.

Brottar-träning? ska det va nåt för fotbollsspelare det, resonerade dom och låtsades att det inte alls berodde på det faktum att det va TV-sänd elitseriehockey samtidigt.

Jag puschade på dom och ställde psykologiskt svår-svarade frågor för att höja motivationen och livsandarna.
Inte alls för att jag såg min chans till TV-kanal-ändring.

3 kommentarer:

Maria Y sa...

bor de hemma igen , båda?

Och vad blev det på tv:n i kväll?

Här ockuperades det ena underhållningsmaskineriet av 12-åring som kinectdansar sig igenom hela Black Eyed Peas repertoar, och det andra av 50+are som fortfarande verkar ha stora behov av att bearbeta 70-talet ur hårdrocksperspektiv.

Ingen av dem går att lura iväg på aktivitet utanför hushållet, så jag är hänvisad till SvtPlay på ipad.

Snabbköpskassörskan sa...

Nej det va yngsta+kompis, äldstingen bor i Sandviken fortfarande.
Igår kväll va det typ NADA på TV'n, så pass nada att jag kunde titta på min BigBangTheory-DVD. Men enligt FB va tydligen nya serien Revenge bra så den har jag kolla idag på Play jag med :)
Jamen guu vilket mörker om man hade familjemedlemmarna hemma framför TV'n jämt ;)

Maria Y sa...

Det är ju det jag har! Därför blir jag sån tv-analfabet att jag inte ens vet vad jag ska klicka på Play...