Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 16 januari 2012

Vargar å hästar engagerar

Japp nu är Sverige uppdelat i två olika läger igen.
Gnägg-Göran vs Kung Hellner.
Hästälskarna gnäggar för det vilda på Facebook: Ja, yeah, yoj, wheee medan kraftsportarna skriker: WHAT? HUR? NÄE? BLÄÄÄ!

Är det inte vargens vara eller icke vara så är det hästars urangutanghopp över höga hinder's vara eller inte vara.

Det är roligt att följa. 
Jag återkommer om jag hör nåt nytt.
Annars intet nytt från västfronten....eller ja....Järbo då!

2 kommentarer:

Sus sa...

Jag vet inte vem han är, men tydligen så vet nästan halva Sverige det och då måste det väl vara en värdig vinnare?

Snabbköpskassörskan sa...

Kanske värdig men tråkig för en sån som mig som inte gillar hästsport eller hästar överhuvudtaget.