Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 14 januari 2012

Träning? Nej tack sa hjärtat, jotackdu sa hjärnan

Den här känlslan att träning är KUL och träning kommer naturligt för att det är SÅ ROLIGT har inte infunnit sig än.
Idag tog jag min 30 minuters promenad (som blev en fyrtiominutare ding,ding,ding) pga att jag måste!
Jag gjorde det för sjukgymnasten och min figurs skull.

Jajust det vi är uppdelade i olika delar jag och min kropp.
Först har jag hjärnan (som är fullständigt irrationell och inte går att lita på), sen har jag hjärtat (som tycker synd om fel personer och är mer än lovligt 'blödig' emellanåt), sen har vi dum-musklerna som gör allt som hjärnan säger till om.

Sen kommer då kroppen, eller figuren som inte fattar att den måste bränna mer fett och att jag som kvinna inte borde se ut som en jävla karl i kroppskonstitutionen.
Ibland vill man ju bara kräkas upp arvsanlagen å hela jäkla DNA-spiralen!

Sist men inte minst kommer då MUNNEN!
Som både rapar upp dom mest underliga statesments samt sväljer det mest i sin väg.
Just idag är vi alla i obalans, därför fick jag tvinga mig till promenaden.

Gymet? HA! det hade jag bara vägrat !!

Inga kommentarer: