Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 12 januari 2012

Nu har jag bestämt mig

Jag börjar jobba nästa vecka på torsdag.
Efter att ha varit sjukskriven sen 7 december känns det som jag varit borta från jobbet max 2 veckor.
Nu ska bara Försäkringskassan tycka att min sjukdom var berättigad lite pengar från dom för den här sjukskrivningen, annars blir det torftigt för på min löncecheck den 25e kommer det att finnas 1300kr på kontot.
Det positiva är att det bara skulle ta 30 dagar att handlägga det här ärendet FÖRUTSATT att allt är i sin ordning.
För att snabba på handläggningen ringde jag Fkassan idag för att se om allt va i sin ordning men det kunde dom i kundtjänst inte se för det såg bara handläggaren på sin skärm.
Får jag prata med handläggaren då? men nej det va inte handlagt än så att....

I fall nån undrar varför jag går tillbaka till jobbet alltså!

1 kommentar:

Maria Y sa...

japp, man behöver nästan vara frisk för att orka administrera sin sjukskrivning