Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 24 januari 2012

Gymträning!

Efter en hel måndag inomhus läsandes bok hade jag idag bestämt mig för att jag SKA träna.
På gymet.
Alla förutsättningar var rätt.
Inga 'fel' bilar parkerade utanför, lite folk i gymet, lite folk i omklädningsrummet, alla duschar lediga, alla maskiner jag gillar var lediga, ganska okej musik sputandes ur högtalarna oxå för omväxlings skull.

Ändock....var det så svårt att motivera sig.
Jag tänkte att jag gör fan bara 2 övningar idag.

Dom två första tog jättelång tid eftersom Hem till gården verkade så intressant och spännande.
Men det blir lite 'fjoll-tv' över det hela eftersom det inte är något ljud på, så det blir mycke stirra och blänga på varann på ett ganska amatörmässigt sätt. (säger hon som nu är i filminspelningsbranschen)
Sen är det synd att man inte känner igen karaktärerna i såpan, så jag blir ju lite nyfis då på den där dumma Mark som vänstrar och dottern Debbie till han som gillar att hänga på puben och som verkar vara en riktig bitch!

Jag skärpte mig i alla fall så det blev 7 övningar till slut.
Blev snudd på svettig.
Sen blev jag tvungen att sova middag av ren utmattning, så ikväll hoppas jag min nya kille Per-Ablin hittar på nåt kul.

Inga kommentarer: