Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 4 mars 2012

Anita Karlsson

sist i Vasaloppsspåret och utestängd från vidare tävling eftersom hon åkte mot 'bandet'.
Bandet som arrangörerna drar över spåret som stopp om deltagarna tar för lång tid på sig.

Anita visade sig vara värsta drygskallen som inte verkade alltför deppig över att hon inte fick fortsätta bara hon fick hälsa till Gud å hela världen.

Det fick hon nästan.

Jag river mig på armarna av irritation.

4 kommentarer:

Sus sa...

Haha, hon var ju störtskön ju =)!

Snabbköpskassörskan sa...

hmmm neej hon va stendryg;)
Tyckte jag och intervjuaren tror jag :)

åsa sa...

Lugn och fin nu...
Ha dé!

Snabbköpskassörskan sa...

Alltid lugn....utom när jag är irriterad ;)