Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 19 mars 2012

Tv program

Missing på kanal 5 söndagar:
Grymt lovande ny drama/thriller serie på inrådan av min systerdotter från Skottland.
Stort plus!

Äkta människor söndagar : sista avsnittet igår. Så jäkla bra serie med ett så platt å dåligt slut.
Stort minus !

Sofias änglar kanal 5 måndagar: medelhög underhållning ibland tårblandat men i dag är den yngre snickaren såååå fjantig !!!
Shape up dude !
Minus pga snickarn !

Inväntar sista delen av 30 grader i februari. Hur ska Majlis klara sig undan mordåtal och hur ska dryga mamman Maria Lundqvist klara av att överleva överhuvudtaget. Dryg kärring.
Hittills stort plus men vi har inte sett slutet än.....

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tänker även se dom sista 3 avsnitten av 30 grader..........
Det var inte sista avsnittet.

:-) Lisa på smalåsen

Snabbköpskassörskan sa...

ahaaa det förklarar det 'konstiga' slutet :)
Jag hade för mig att det va det sista!
Nu blev jag RIKTIGT glad över att det är 3 svsnitt till!!
Hurräjjjj!
Lisa på smalåsen? det måsta jag grunna på vem du är.....