Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 26 mars 2012

Less

Nu är jag less.
Riktigt jäkla tokless på den här förkylningen och hostan.
4:e dagen med penicillin och jag har fortfarande pipande och rosslande andning.
Å en jäkla hosta.

Hade jag hatt en Kal-Åskar här hade jag sagt:
-jag tya icke längre Kal-Åskar!

Men nu har jag ju bara en Per-Albin.
Å han bara röker och läser politiska dokument.
Kanske därför jag hostar å rosslar?
Jaa det tål att tänkas på.

4 kommentarer:

Maria Y sa...

Släng ut P-A, passiv rökning är inte bra. Kanske dammar dokumenten oxå?

Anonym sa...

håller absolut mä - passiv rökning är inte bra.

Smalåslisa

Therese sa...

Krya på dig Åsa! Många kramar!

Snabbköpskassörskan sa...

Ja tvi vale snart åker P-A ut!
Tack Therese hoppas ni har det bra!!!
Kram