Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 27 mars 2012

Mix Megapol

Jag trodde aldrig jag skulle säga det men jag älskar Mix Megapol. När Rix morgon Zoo inte fick vrida sändaren mot Gävleborg längre för x antal år sedan trodde jag att jag skulle gå bananas.

Jag kunde inte leva utan Titti, Roger & Fylking trodde jag. Men sen slutade först Titti göra morgonradio å dessutom försvann Fylking oxå. Först DÅ kunde jag ge Mix M en chans.
Ja jag kan va sjukt lojal siddu.

Nu tycker jag Mix Megapol är så sjukt bra att jag t o m på lediga dar (som idag) sätter klockradion på alarm kl 7 tills galningen Anders Timell dyker upp.
Programmet blev ännu bättre när Alsing försvann. Kan inte riktigt sätta fingret på warum men det bara blev så.

Det enda som håller på driver mig till vansinne är tävlingen Mystiska röster.
Som ingen ännu gissat rätt på.
Men va fan det är ju ADELE Timbuktu å Lena Ph.
I den ordningen oxå.
Pröva gärna å ring efter kl 15 och 17 för det är helt jävla omöjligt å komma fram!!
Vinstsumman är uppe i över 80 000 kr nu!
Fan va jag vill HA dom penningarna.

Nu blev det ett så långt inlägg att t o m slemmet i lungorna höll andan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen det är ju ett spel för gallerian. Dom släpper ju bara inte fram den med rätt svar.Hur vet vi att den som kommer fram är samtal nr 10. Löjligt Förresten är Adele redan gissad. Jag tror det är
Alicia kee. (eller hur det staves)

Ett inlägg från "Smalåsen".

Sus sa...

Om du känner igen någon som typ säger en massa reklamjinglar på just den radiokanalen så kan det vara jag =)

Snabbköpskassörskan sa...

Lisa: WHAT! jag har inte ens tänkt den tanken....att dom kan MANIPULERA det där med 10:e!!! Hur naiv är inte jag då? Ahaaa Adele är redan gissad på....ja då vette hundan. Men jag tror det är en brittisk tjej, det låter så på uttalet!
Sus: va kul!!! Vad säger du exempelvis då??? Hur fick du det jobbet?