Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 20 mars 2012

Lite som SÄPO

Två ärenden att uträtta i Gävle idag.

Då åker man inte gärna hem till Järbo mellan ärendena eftersom det är 8 mil T&R mellan Järbo och Gävle.

Därför far jag fara omkring i den här byn och uträtta lite andra ärenden.

Som att sitta å snoka på gamla I14 området och barackerna Acceleratorn och Kavalleristen.

Sanningen att säga så sitter jag å lyssnar på Chans till romans som idag var jättepinit eftersom tjejen inte va gay å därmed tackade nej till date:en.

6 kommentarer:

Sus sa...

Kan inte du smygfota vårt gamla hus och lägga upp här. Minns du var vi bodde? By...smeds...vägen...3....8

Snabbköpskassörskan sa...

Absolut! Åh du.... jag gillar din uppdelning av adressen så att den inte blir public här på nätet hahahha

Sus sa...

=) Smaaaart va!

Maria Y sa...

Hade det varit mer eller mindre pinigt om hon hade varit gay men ändå tackat nej?

Snabbköpskassörskan sa...

Mindre såklart!
För då hade det (å jag vet att du vill ha den här motiveringen;)) bara varit EN diss. Nu blev det dubbeldiss. Först en diss för att hon inte 'läst av' den andra tjejen ordentligt och en andra diss för det faktum att hon sa Nej tack. Jag baserar denna dubbeldiss på att hon 'den tillfrågade' INTE sa att OM hon hade varit gay så hade hon kunnat tänka sig det. MEN det kan oxå bero på att 'den tillfrågade' inte ens kunde tänka i dom banorna när så icke va fallet. Har vi ett bias här eller är det bara jag som är ute å cyklar? (som vanligt)

Maria Y sa...

Fast nu kanske ändå vederbörande kan skydda egot lite med att "hon blev kanske lite chockad" ?