Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 21 mars 2012

Lill lördag jo jag tackar

En dag som började så bra slutade så fel.
Fylld av energi och åtagarlusta slutade med att jag flaxa iväg till jobbköket å totalt glömde ta med både nycklar och mobiler så chefen fick vända precis när han kom hem för att åka å låsa upp kontorsdörren så lilla gulliga anställdan kunde påbörja sitt jourskift.

Sen jävlades lönesystemet vilket NATURLIGTVIS berodde på att min kollega latat sig hela helgskiftet.
HUR vet jag inte men att det hade en viss inverkan på mitt onsdagsarbete är jag helt övertygad om.

Men i övrigt så mår jag rätt okej, lite ont i magen samt att jag känner mig jävligt irriterad just nu på dom där förbannade asiaterna i Kjelles matresa som alla tar sån förbannat lång tid på sig att laga till maten.

Hur svårt kan det va !

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

Maria Y sa...

Ny dag, nya chanser i morgon :)

Snabbköpskassörskan sa...

Yepp so true my friend