Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 9 mars 2012

Happy

Happy är här.
Happy är min kompis från Haparanda.
Därav namnet Happy.
Hon ÄR Happy och man blir liksom Happy av na oxå.

Igår blev vi tillexempel jättehappy allihopa om Happy fick se Halv åtta hos mig och om vi tittar på Hockey Luleå-AIK på lördag.
Eftersom Halv åtta hos mig inföll samtidigt som middag blev klar igårkväll så blev vi tvungen att vrida TVn så Happy....jag mena alla fick se.

Nu är Happy i Kungsberget och åker skidor.
Jag fick lite egentid då jag kan göra precis vad jag vill.
Som tillexempel att handla middagsmaten som Happy har bestämt.
Typ sprängd anka.
Sånt gillar Happy.

Undrar vad vi ska se på TV ikväll?
Inte är det väl Sportspegeln på fredagar?


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: