Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 14 mars 2012

Herre. GUUUUUUD!

Jag råkade hamna framför ett kort vibrerande ögonblick av Big Brother.
Just då lekte dom nån lek där dom var tvungna att spela en 'roll' i en vecka.
En va utan ben och satt i en kärra, två stycken satt fast i samma t-shirt och va siamesiska tvillingar och en annan gick med en lång strut framför ansiktet och hade tunnelseende.

Om vi säger så här....när Ballerina reklamen började var den så rafflande och spännande att jag knappt förmådde resa mig i jämförelse.

Jag skulle hellre köpa ballerinakakor för resten av livet, hellre än att se 5 min till av BB.

2 kommentarer:

Maria Y sa...

Äldsta dottern spelar in skiten om nån annan vill ha tv:n. Försökte titta en stund i fortbildande syfte, men fick genast allergiska utslag i hjärnan när ett gäng nyvakna halvnakna varelser satt i sina sängar, krafsade sig i skrevet och gnatade på varandra om absolut ingenting alls. Tittar hellre på min man när han omformaterar en hårddisk, så j-a lobotomerat var det.

Snabbköpskassörskan sa...

Ja så otrooooligt lobotomerande!