Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 12 mars 2012

Körigt värre

Idag blev det körigt.
Uttagningen till Mix Megapols tjejresa till New York starta idag.
Och eftersom jag är en sådan fin och rar liten människa, så har jag ju blivit nominerad.

Tre gånger om dagen måste jag lyssna om mitt namn läses upp för att först hinna ringa in, så att just jag får åka med.

Jag har i alla fall inga problem med det faktum att jag först nominerade tre av mina vänner och sen krävde en motprestation i form av en liten nominering även av mig.

För jag vet ju att jag innerst inne ÄR en fin å rar liten männska.

När jag är på det humöret.


Skickat från min iPhone

1 kommentar:

Anki sa...

Men tänk om du får åka till NY..för du är så snäll..ja då säger då bara Grattis snälla Åsa..

:)))