Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 27 mars 2012

Ledig dag

Eller iaf en kompdag för jag har lutherskt å skattemässigt jobbat mig till den.

Idag ska jag bara vara å vårda mina lungor.
Slemmet har minskat, ändrar färg och konsistens.
Jag vet det eftersom jag minimerat springandet å spottar i en kopp.
Då kan man göra mer djuplodande analyser av sin egen tillfriskning.

Ap ap ap inge äcklade miner nu.
Det här är faktiskt intressant.
Så intressant att jag visade innehållet för sonen igår.

Delad glädje är dubbel glädje säger ordspråket.
Sonen hade tydligen inte hört talas om det för det uppskattades inte alls.

Nu ska jag läsa min teoribok Tungboken.
Där står massa saker om boggitryck, trippeltryck, lufttryck, dieselbränsle motorer och hur dom funkar.

Saker jag inte visste att jag ville veta.
.....
.....
Känner det fortfarande inte faktiskt.


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: