Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 13 juni 2011

3 skift kvar till semester...

.... ser jag folk skriva på sina FB-statusuppdateringar!
Det fick mig att börja räkna mina egna idag!
Det skulle jag aldrig ha gjort.
25 skift kvar till semester.
Fan va tungt.
Det är ju för fasiken en hel månad kvar, typ 5 veckor om man ska räkna noga.
Men det är faktiskt bara snart...ja låt oss säga om bara några dar ... 4,5 veckor kvar.

4,5 veckor kvar tills jag får leva ett bekymmerslöst liv i sus och dus!
Det är mer än vad en buse i isoleringscell orkar med.
Dom är ju ialla fall van.
Det är inte jag.
Nåväl efter helgen (det är ju snart lill-lördag) så är det bara 4 veckor kvar.
Så där ja.
Lite skönt.
Four week it is.
Usch va man hinner sitta å grubbla när åskan tog jobb-routern i helgen.
Får en ny i morrn.
Det ska bli skönt.
Jag tycker inte om grubbel.

Inga kommentarer: