Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 19 juni 2011

Dagen efter...

... är också en dag.
Men en mycket oberäknelig sådan.
Man kan aldrig aldrig förutspå graden av baksmälla.
Vissa gånger vaknar man upp och tror att man varit på hälsohem i veckan.
Dom gångerna är dock mycket lätträknade.
Andra gånger vaknar man upp och undrar vem som kört över en med en ångvält, jagat en precis nyss så hjärtklaffarna klappar i otakt samt att länets samtliga tandläkare konspirerat och kört in alla sina salivsugar samtidigt i käften på en under natten.
På högsta effekt!

I morse lovade jag mig (återigen) att börja ett nytt liv.
Ett nytt hälsosamt liv utan sprit och cigaretter.
Eftersom jag aldrig kan gå hem i tid från fester så måste jag börja jobba mer förebyggande.
Helvete.....hur mycket är klockan?
Jag ska ju träffa gamla ICA-kollegorna ikväll!
Undrar va vi blir bjudna på ?!
Och undrar om det blev nå cigg kvar från igår ?
Jag börjar nya livet i morrn.
Japp så får det bli!

Inga kommentarer: