Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 21 juni 2011

Sken-gravid med gammal gubbe?

Fick så förbenat ont i magen efter lunchen.
Det 'kör' liksom i magen och ut mot ryggen.
Det känns faktiskt som födslo-värkar.
I intervaller.
Magen har oxå växt den senaste timmen.
Rakt ut står den.
Herregud jag har väl inte gått omkring och varit smågravid i flera år?!
Kan man va det?
Ploppar det ut nåt innan kvällen så kommer det att vara en gammal gubbe ju.
Hur kul är det på en skala.
Då ska väl baby-gubben börja gnälla efter en kvällstidning och sportnyheterna direkt.
Då får det hellre vara en Alien.
Med tanke på att jag stött på ett par Aliens i mitt liv, så är det ju inte omöjligt.
Vart finns det lite lustgas när man behöver det?!

3 kommentarer:

Pia sa...

Du har väl sett Benjamin Buttons otroliga liv ;)

Snabbköpskassörskan sa...

Nej men nu måste jag se den! Är det den där en man föds som gubbe och blir yngre?

Maria Y sa...

åsa. jag dööööör...