Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 21 juni 2011

Neuros

Nu är livet så där jobbigt igen!
Bibblan har hört av sig och grinar om nå böcker som skulle ha varit inlämnade i mitten på månaden.
Fast ingen står i kö och vill låna dom så tar dom ut straffavgifter.
Det är ju för fasiken fascistaktigt!
Nu måste jag leta på dom, stoppa dom i en kasse som ser skaplig ut, bära ut dom i bilen och sen köra omvägen om Sandviken bara för att lämna igen dom.
SKITDRYGT!

Sen ska grabbarna på Peace and Love och hittar inte tältet!
Näej man brukar inge göra det när man ställer sig mitt i rummet och stirrar upp i taket och konstaterar att det inte finns.
Det är samma visa varje ggn.
Undrar om mamma har lagt den ovanpå lampan???
Näeeej inte den här gången heller!

Jag lovar att jag kommer att hitta tältet på EN GÅNG när jag börjar leta på dom två ställen jag gav tips om per telefon tidigare idag.
Å gör jag det kommer jag att få ett vråldamp som inte ens concerta kommer att kunna ta bort symptomen på!
Än mindre effekten....när dom små söta gossarna är två blöta fläckar på hallväggen efter mitt rus,
Nåväl nåväl hoppas nu att jag städat undan tältet ordentligt.
FÖR ALLAS SKULL!

Inga kommentarer: